Pokud pracujete v kanceláři bude vaším každodenním pomocníkem propiska. Je to možná zvláštní v době, kdy se v kancelářích pracuje na počítačích a vše se tiskne na tiskárnách, ale propiska musí být stále po ruce. Když se v první třídě začínáte učit psát, musíte začít s plnícím pérem. Asi to má nějaký důvod, když je to tak už odnepaměti, ale k prvňáčkovi patří plnící péro. Až časem se povoluje propiska. Pro malé školáčky je to něco jako symbol dospělosti, symbol, že už nejsou žádní malí špunti, ale jsou povýšení mezi dospěláky, kteří mohou psát propiskou.
Propisku najdete v každé kabelce, a i pánové u sebe nějakou vždy mají. V kanceláři vrcholných manažerů najdeme možná luxusní plnící péro, ale takovým se podepisují jen ty nejvýznamnější kontrakty. Tím, jak je propiska nezbytná a máme ji stále po ruce, stává se výhodným reklamním předmětem. Výroba reklamní propiska s potiskem bude korunová položka ve vašem firemním rozpočtu, ale v konečném důsledku, dostane-li se do správných rukou, může vám přinést nečekaný zisk.
Investovat do reklamy je základní strategií každé firmy a pokud využijete drobných předmětů, které jsou nenápadné, běžné, ale přitom nezbytné, jako jsou propisky nebo klíčenky, ale i kolečka do nákupních vozíků, dostanete se rychle do podvědomí mnoha lidem a nebude vás to moc stát. Jdete na obchodní schůzku a nevíte, jak zařídit, aby na vás váš obchodní partner hned nezapomněl? Nechejte u něj na stole ležet reklamní propisku s potiskem vašeho loga nebo jména.
Jste drobný podnikatel, účetní nebo finanční poradce? Není nutné investovat do reklamy tisíce korun. Nechte si vyrobit pár kousků reklamních propisek a rozdávejte je svým klientům. Nikdy nevíte, kde ji klient vytáhne z kapsy, kde se s ní podepíše a kdo další si ji všimne.
Někdy i nenápadné věci mohou udělat velkou službu.